måndag 29 november 2010

JULSKYLTNING!

Så var det äntligen JUL igen.... 
och gissa vad som hände på självaste julskyltningssöndagen.... 
jo det snöade o inte så lite heller.....
 Yippie !!!
 Skoj för alla barn och vi vuxna tycker nog oxå att det är fint med lite ljus i vår annars så mörka årstid. 
Idag är det 17 så kallt de e -7 grader o blåser här på Sveriges framsida de e alltså närmare 15 grader kallt i vinden. Man fryser långt in i benmärgen...
Brrrr....


I veckan kommer bilder från Kundklubbskvällen så håll ögonen öppna o titta gärna in Ni har lust i butiken... julen är där.... o så jag såklart...

Frusna hälsningar Katarina  

2 kommentarer:

  1. Å vad jag längtar till din butik!=) För mig är Halmstad sommar, men det hade varit superkul att hälsa på dig nu...synd att det är lite avstånd!

    Må så gott & kram!
    Adela

    SvaraRadera
  2. Kul att Du kikar in ibland på min lilla blogg. Ja nu är det fullt i butiken. VERKLIGEN !!! Det är ju en bit hit o Du jobbar väl minst heltid som jag va jag förstod.... Ha en go jul med vovvarna o pojkarna i jul o kram på dig.

    Katarina

    SvaraRadera