lördag 25 december 2010

Julledighet och semester !

Vill önska en God Jul och ett Gott Nytt År till alla
 vänner och kunder så här i mellandagarna 
och som Ni säkert vet har jag 
STÄNGT 
butiken t o m tisdagen 25 januari. 

Ska passa på att rå om familj och mig själv under tiden. 
En del resande blir det oxå; 
en till Varma landet och en till huvudstaden
Där blir det inköpsmässa till butiken och
 när jag kommer därifrån blir det RÖJ inför öppnandet.... 
Sen blir det stor REA på Massor från butiken!!!! 
Då ska Ni hänga på låset för jag 
MÅSTE ha plats för NYTT o FINT inför våren  !!!! 
Ska se om jag inte kan smyga in någon
 liten bild från VARMA LANDET till er om någon vecka.... 
Tills vi ses igen, åter igen god fortsättning o 
hoppas Ni njuter av Er ledighet för det ska jag göra. 
Kram Katarina 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar