torsdag 14 april 2011

2 ÅR !


I dag 14 feb är det 2 år sen jag öppnade min butik med inredning !
Det är en av mina drömmar som jag kunnat förverkliga och jag tänkte ändå så här
då att;  " - hur ska detta gå... " Men det har gått bra och jag har fortfarande samma känsla
när jag väl kommer dit varje dag. Känslan av "- vad fint här är ! "
Visst är det trångt och mysigt men det kan jag leva med. 
Har sedan starten bland annat fått igång verksamheten o tagit in massa kul varor.
 Gjort en hemsida och en blogg samt en kundklubb
 med drygt 250 medlemmar, haft åtskilliga kundklubbskvällar o det är inte dåligt bara det. 

Vill TACKA alla fantastiska kunder och 
idag skall det firas med annons i Hallandsposten för allmänheten 
med 20 % på EN valfri vara samt till er kundklubbsmedlemmar 
tårta o kaffe o kalas i kväll med specialerbjudanden.....

Välkommen, Katarina

5 kommentarer:

  1. Hej! Besökte er i lördags och köpte en sjal från Ester Elenora, mycket nöjd! Har fortfarande inte gett upp tankarna om en brun liten Maria Montazami väska. Har du fått leveransen än?

    SvaraRadera
  2. Du gjorde helt rätt val när du köpte den fina sjalen!
    Tyvärr har inte de små väskorna kommit än men de dyker säkert upp snart, håll koll på bloggen, lovar att lägga ut samma dag de kommer....

    Hälsningar Katarina

    SvaraRadera
  3. Låter bra, det ska jag göra! Kan man använda annonsen med 20% från Hallandsposten? (Har inte sett annonsen än, därför jag frågar). Hälsningar, Julia.

    SvaraRadera
  4. Erbjudandet gällde enbart den dagen (14/4) Tyvärr!! Hälsningar Katarina

    SvaraRadera
  5. Nu har även Maria Montazamis små väskor kommit och Teenagebagen i getskinn liksom de breda armbanden och "tasslarna!" Wonderful !!

    SvaraRadera