torsdag 18 november 2010

Julstämning...inte än....

Hej på Er alla. ,
Ska försöka få in lite jul i lilla butiken i år men hur ska detta gå till,
skulle behöva dubbelt så stooor lokal o då en händig vaktmästare/målare/fixare med slagborrmaskin och material o massor av tid och alldeles gratis skulle denne göra allt jag bad om ;)


För det borde jag nog putsa på en Alladinlampa från Egypten eller nåt så...

Jag kanske får ta o köpa en lott o hoppas på vinst o för att sen kunna åka till Egypten o köpa där lampan i varje fall... undrar hur lång tid det kan ta innan bara vinsten dyker upp ???? 
Fram tills dess ska det fixas inför nästa torsdagkväll....
Kundklubbskvällen med STORT K.

Gissa hur många som anmält sig..... fram till i förgår var det 13 stycken så jag skickade ut en påminnelse....
I dag har 63 anmält sig.
HERREGUD !!!!


Vågar inte ens tänka på HUR vi ska få plats.... men som man säger ...
Finns det hjärterum så.... finns det stjärterum....
Men alla får mingla o stå med det som bjuds o det ska bli såååå skoj.
Kram på Er alla som inte anmält Er till kundklubben innan.
 Tänk att 158 stycken är kundklubbsmedlemar i dagsläget. 
Det är jätteskoj o jag e så glad.
Fina erbjudanden o förtur på många nyheter
har Ni som medlemmar o det uppskattar
Ni har jag förstått !!!
NU; åter till julpyntandet.

Kram Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar