torsdag 11 november 2010

Röjning i butiken inför julen.

I dag har jag röjt i butiken. 
Tänkte ha en FYNDHÖRNA (fast jag inte har någon hörna ledig) 
Där ska grejer som finns få kvar av eller utgående modeller, 
både plagg o prylar säljas till STARKT reducerade priser. 
Kanske hittar du någon julklapp där !? 

Men julsakerna kommer inte fram i butiken än de ligger på lagret o bara väntar.
Jag ställde en ljusstake i det 1/2 meterhöga stormglaset 
på brickan mitt i butiken och tände. 
Tror jag ska testa med ett MEGA Blockljus 
som är 25-30 cm högt istället 
på ett enkelt fat i fönsterkarmen där hemma...

Snyggt !


Go kväll. Kram 

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Ville bara sända en liten hälsning.
    Har hört mycket gott om din fina butik, och har tänkt hälsa på dig, men är ju i min egen alla butikstider. =)
    Kramar från Ella, Butik Gredelin i Halmstad

    SvaraRadera
  2. Hej Ella.
    Vad skoj att du tittade in. Ja de e samma med mig jag jobbar oxå alltid i butiken utom måndagar. Men får du tid så tiita in någon dag vet ja....

    Kram tillbaks Katarina

    SvaraRadera